Een van de kleurrijkste figuren uit de westerse politiek is net overleden: Ronald Reagan. Had zelf niet in de gaten dat de beste man zo oud al was: 93!
Printable View
Een van de kleurrijkste figuren uit de westerse politiek is net overleden: Ronald Reagan. Had zelf niet in de gaten dat de beste man zo oud al was: 93!
Ik heb 't allemaal aangezien terwijl ik voor de tweede keer in drie dagen m'n PC aan 't formatteren was en alles weer kon installeren.
De boosdoener? Een of andere plug-in die Ad-aware vervolgens ongeveer 60 files liet opruimen, waardoor uiteindelijk m'n PC afsloot voordat 'ie uberhaupt Windows inkwam. Ugh.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ronald.....reagan...??? die.. eh.. heb ik ooit ontmoet geloof ik...... maar waar was dat ook al weer??? eee Eeuhm .. . . euh waar hadden we het over? .. ?..?Quote:
Originally posted by Gently:
Oh ja nou weet ik het wee.....
oh nee
??
vergeten!!....?
?..?
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Schandalig om zo de spot te drijven met deze visionaire leider!!! [img]wink.gif[/img]Quote:
Originally posted by the rainking:
Oh ja nou weet ik het wee.....
oh nee
??
vergeten!!....?
?..?
[/QUOTE]Schandalig om zo de spot te drijven met deze visionaire leider!!! [img]wink.gif[/img] [/QB][/QUOTE]
Eeeeuhm... wil dat zeggen dat ik dan ook geen grappen mag maken over Balkenende??
Oh, oeps sorry, dat was al een grap opzich! [img]biggrin.gif[/img]
Ik ben benieuwd wanneer Balkenende weer terug keert naar Zwijnstein.
Maar daar vertoeft hij toch standaard? [img]tongue.gif[/img]
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">neeneenee...dat is 't em nu net; zijn astrale lichaam is in Zwijnstein, zijn fysieke is hier. Daarom ziet hij er zo levenloos uit...Quote:
Originally posted by fire1701:
Maar daar vertoeft hij toch standaard? [img]tongue.gif[/img]
[img]biggrin.gif[/img]
Ik zat net even rond te kijken op het internet. En kwam tot de ontdekking dat Harry P. toch wel een echte Hollander is. Als ik dit plaatje moet geloven tenminste. Het kan natuurlijk ook zijn dat het bewerkt is [img]tongue.gif[/img] Maar jah je weet het niet he [img]graemlins/devil.gif[/img]
Dhr Harry P. in z'n vrijetijd!!!
En als je het hem zal vragen, komt er vast weer zo'n antwoord van Tjah verkeerde vrienden he op Zwijnstein.